BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

like sini meh...mekasih..MUahh!

Monday, November 21, 2011

Yey yey Malaysia menang

 Assalammualaikum
            Selamat tegahari dik2 manis dan abg2 macho sekalian...Sapa tak tengok bola semalam?
Mesti lah nengok kan..Malaysia yang lawan..huhuu...Sukan sea yang ke 26 kali ini betul betul membanggakan kita sebagai rakyat Malaysia.
                  Malaysia VS Indonesia
Harimau malaya lawan sang garuda..sudah tentu laah harimau menang,,,sekali dia mengaumm...lari si garuda..haha.Bola start pukul 8.30malam..pukul 8.00malam miera dh terpacak depan tb.semangat gilaa..*kalo bukan malaysia lawan takda nyaa miera nak nengok bola.
                Pada masa pertama,,,indonesia jaringkan gol..fuhh..luluh hati jantung miera time tu..kecewa..lepas beberapa minit kemudian salah sorang dari skuad harimau malaya telah menyamakan kedudukan yang di jaringkan oleh.......

ha..ini lah penjaring gol Malaysia malam tadi Asraruddin Putra Omar.*cutenyaa..

Memang time tu miera bersorak gilaa..lantak la kalo jiran rumah dengar .jnji miera hepi time tu..huhu
Pada masa yang kedua..miera nampak skuad Malaysia betul betul bermain dengan penuh semangat.Sonok nengok nyee..miera lagi lah bersemangat.hehe.Tapi tiada gol yang dapat di jaringkan pada masa kedua oleh skuad harimau malaya mahupun skuad indonesia..sampaikan ada masa tambahan pon tiada jaringan..
Saat saat yang menakutkan ..penalti..ohh...memang miera risau cemas lintang pukang di buat nyaa...Time penalti tu miera masok lam bilik..namao nengok...Takot ia mengecewakan...Time penalti suma orang bergantung pada pemuda kacak ini Khairul Fahmi ataw Apek..Penjaga gol yang betul betul hebat.
Akhirnyaa Malaysia menewaskan Indonesia dengan 4 penalti*dan dan kuar bilik.Terloncat loncat miera time tu...yeeaaaahh2!
Akhirnyaa Malaysia menewaskan Indonesia 4-3 menerusi penentuan penalti selepas terikat dengan mata 1-1..*yahooo.



.


Ini lah jadi nyaa penyokong Indonesia..selepas Malaysia menjuarai bola semalam.*ish ish ish

sampai menangis nangis...lek la bro....Stended la tu...ada menang mesti ada yang kalah..Mungkin malam tadi memang dah tertulis rezeki skuad Malaysia untuk menang.huhu...Harap Skuad Malaysia akan terus berjuang demi negara Malaysia yang tercinta.
Syabas Skuad Harimau muda malaya(sambil mengaum ngaum).!
yey*(loncat loncat keriangan)


Mekasih sebab sudi membaca entri untuk kali ini.

2 comments:

  1. yeahhh.. kejayaan adalah milik kita bersama... tahniah buat semua warga Malaysia... yeahh

    Salam kunjung mengunjung ye.. ada masa jenguk2 lah blog Gen2Merah ye.. salam persahabatan.. (",)

    ReplyDelete
  2. Wihaaa,,sonok gilaa .seb bek Malaysia menang kalo tak Indon naek kpala ler..haha. mintak follow ye.insyaallah nati miera jenguk =)..salam persahabatan jugak ya ^^

    ReplyDelete