BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

like sini meh...mekasih..MUahh!

Friday, February 03, 2012

SEbab lama tak update blog!

ASSALAMMUALAIKUM!*alahai tanda seru keciknya*


Tahukah korang betapa rindu nya miera pada blog ini.BUkan niat nak lupa sepenuhnya pada blog bukan bukan..banyak sebab dan munasabab kenapa miera abaikan blog buat sementara ja pon..Sebelom tu nak tanya kawan2 blog sihat kah??Miera sihat .=)

Antara sebabnya :
* Jadual miera terhad sgt.Almaklum lah dah bekerja sekarang.-.-

Isnin    : kerja
Selasa : cuti
Rabu   : kerja
Khamis: kerja
Jumaat : kerja
Sabtu : keja
Ahad : PON keja..aishh!


Padat kan jadual miera??besa lah keja dengan orang.mana leh cuti sesuka hati. Time cuti tulah masa p jejalan.bila lagi kan?
tulah sebab miera dah jarang sentuh blog.akan tetapi!! hati tetap ingatkan blog yang chomot nih.HeHeHe!

Ok lahh setakat itu saja lah entri untuk kali ini.^^ 






























1 comment:

  1. dear my follower: new entry in my site, feel free to visit

    http://speechless009.blogspot.com/2012/02/hacked-wireless.html

    ReplyDelete